Brev:
Spisevægring 11 mdr
24. juli 2004
Alder:
11 mdr.
Spisevægring 11 mdr
Mit barnebarn på 11 mdr., er startet i dagpleje 1.6., der er nu det problem, at hun ikke vil spise eller drikke hos dagplejemoderen, mens hun er der.
Der plejer ikke at være problemer med at spise. Heller ikke hvis vores barnebarn er hos andre af familien. Hvad gør vi?
Hilsen Farmor